Thursday, December 1, 2011

bulan terakhir utk 2011..;)


Assalamualaikum n hye there...;)

pejam..celik..pejam..celik..pejam ag..n celik balik..
da masuk bulan Disember ghupanya..
bulan terakhir...

tahun 2011 bknlah bermula dgn sesuatu yg baik utk aku...
sbb bnyk sgt dugaan aku tempuh utk thn ni...
tp aku redha n aku syukuri..sbb aku msh mampu bernafas..
masih mampu bekerja utk kuarga aku..;)

tp 1 je aku regret ag..smp skrg aku blm capai impian aku utk 2011..
impian nk kawen..nk ada family bisnes..nk ada kreta baru..
suma pn aku xdpt ag..
sedey pn ada..patah hati pn ada...

tp xpe..aku yakin...aku blh dpt apa yg aku nak...
so..azam thn 2011 dibawa ke 2012..
aku kena buat smp buleh dpt suma tu...

amin...doakn aku ya??

~syupap~

2 comments:

  1. yeay...syafaf ade blog gak....ari ni br tau :(

    ReplyDelete
  2. hahaha..teha..aku baru ja menulis hokay..seblom ni malas nk layan..hehehe

    ReplyDelete