Friday, December 2, 2011

rasa hati..=(

memendam rasa hati adalah sgt menyakitkn..
tp aku masih blh trima..
tapi....
menjadi pendorong pd org yg aku suka utk cari pasangan dan menjadi pendengar setia...
saaanggaaattt menyeksakn...

but...
aku still buat bnda tu...
sbbnya???

"kita boleh mencintai org..tp kita TAK boleh memaksa org mencintai kita..."

its hurt me a lot..
make me crazy..

Ya Allah, ku mohon berikan aku kekuatan..ketabahan..
Ya Allah, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada sesorg yg melabuhkn cintanya padaMU,
agar bertambah kekuatanku utk menyintaiMU..

Ya Muhaimin, jika aku jatuh cinta, izinkan aku menyentuh hati seseorg yg hatinya tertaut padaMu
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu..

Ya Rabbana, jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya,
agar tidak berpaling dr Mu..

Ya Allah, kabulknlah doa hambamu ini...
amin...

~syupap~

2 comments:

  1. fren, is that a person me & u know bout 'him'???
    or u talk bout different person..

    but anyway..whoeve is, u shouldn't keep ur feeling inside n hurtin ur self..

    be brave for that..howeve result..at least u know u did try...

    ReplyDelete
  2. teha..aku xrela hilang kwn..
    bg aku..klau dia bahagia..
    aku akn bahagia jg tgk kebahgiaan dia..
    aku xsekuat tu utk luahkan...
    aku pnh hlg sorg kwn sbb hal mcmni..
    aku xmau ulang lg...

    ReplyDelete