Monday, June 25, 2012

Life Coaching Klinik Sukses..:Promote sikit..;)

Assalamualaikum dan Salam sejantera.
semoga kita sentiasa dibawah lindungan dan rahmat Ilahi.
hari ini..aku nak promote sikit apa yang best aku lalui sabtu lepas..

apa yang aku lalui sabtu lepas adalah kembara ilmu yang sangat superb..
MasyaAllah..Maha Suci Allah..
Syukur tak terhingga kerana Allah telah mempertemukan aku dengan insan hebat ini..


siapakah beliau??jeng..jeng..jeng..
ini adalah MENTOR aku..namanya NORANIZA ANWAR..
aku panggil Kak Aniz je..sweet orangnya..
beliau adalah seorang kaunselor..
kalau nak tahu lebih lanjut bolehlah melawat facebook beliau.

apa yang aku nak promote ni?dok promote orang pulak kan?
he..he..he..maafkan saya..
baiklah..sabtu lepas yang indah dan damai itu dipenuhi dengan seminar
"LIFE COACHING KLINIK SUCCESS"

aku sangat mengesyorkan pada sahabat yang punya masalah yang dah lama disimpan untuk MENGHADIRKAN diri ke klinik ini..
ni bukan sebarang klinik tau..bukan klinik motivasi sahaja..
kerana dalam klinik ini menekankan isu berkaitan:
ILLNESS, WELLNESS dan SUCCESS..
sebelum success kita kena la rawat diri..
dalaman serta luaran..
antara yang dikongsi bersama kami adalah:
*rahsia garis masa hidup
*rahsia teknik EFT
*rahsia TAHAJJUD
*rahsia ISTIKARAH
*rahsia SOLAT TAUBAT..
uish..banyak lah lagi rahsia nya..
kalau nak tau..syaratnya mudah..
KENA HADIRKAN DIRI..
hubungi Puan Aniz di FB dan WEBSITE beliau..
insya'allah kalian akan jumpa keindahan disebalik perkongsian dari beliau..

sini aku share sikit la gambar-gambar semasa klinik tersebut..

ni sesi pengukuran aura sebelom sesi EFT berjalan..kuncup saja aura aku..ni la tanda banyak pendaman perasaan telah terjadi

 ni pula selepas sesi EFT..kalau kembang maknanya bagus..lagi kembang lagi bagus..

ini adalah tapping point yang pertama.. 

 semasa sesi berlangsung..indahnya penerokaan ini..hanya Allah yang Maha Mengetahui..



ini lah antara sahabat dan kenalan yang sama-sama meneroka keindahan LIFE COACHING bersama insan hebat itu..

"semoga kita terus SUKSES dan dapat mebantu insan lain menjadi lebih SUKSES.."
semoga JIHAD kita diberkati dan diredhai Allah..

~syupap~



No comments:

Post a Comment