Sunday, December 4, 2011

budak nakal...;)

Assalamualaikum n hye there..
how are u??
huk..huk..huk..
arini mata aku rabak...sbb tido lewat..
jam 5pg br aku tido..sbb mcm2 bnda dlm otak aku yg x di digest..

dgn tido yg xckp..jam 9pg tetiba aku dgr suara budak kecik pggl nama aku..
once bila buka mata..aku nmpk budak ni..

nama beliau Reffa..agak nakal tp menceriakn..
huk..huk..huk..
keletah dia mmg blh buat org ketawa xbenti2..

pg td dia bising sbb dia kejut aku..tp aku xbgn..
bila aku bngn jek dia ckp:
"td sy kejut ajak mkn xnak mkn..pemalas btoi kak pah ni.."
urgh..sentap mak nak...

masa mkn..dln bihun ada udang..dia pggl udang tu "badang"..
badang pn badang la reffa...janji bahgia...

ni pose khas utk kak mina kesayangan dia...
ha..ha..ha..
ni jek pic yg blh guna..yg lain dok xdiam lgsg..
rantai pearl tu xbuleh blah..

klau korg dok dgn dia..sure korg xkering gusi..
sbb bnyk sgt bnda yg kita blh sembang dgn dia...
dia sgt lah cepat blaja n agak bijak klau dibndgkn dgn usia dia..

klau dia skolah nnt sure dia antara bdk yg pntar dlm kelas...

~syupap~



2 comments:

  1. salam...hulahu...anak sape ni??? cumey

    ReplyDelete
  2. wasalam teha..ni anak jiran aku..nakal blh thn..mulut dia becok giler..nsb baik xkena heart attack semlm...huhuhu

    ReplyDelete