Wednesday, November 30, 2011

dugaan..dugaan...

Assalamualaikum n hye there...
 arini ada dua entry skaligus..tp aku xcadang pn nk letak dua entry..
tp ntah la..mgkn aku sedey sgt2 kot...

keta aku rusak arini...engine leaking..oilseal leaking...
aku pusing 1 pekan..jmp 4 orang pomen..
tp suma kata xbuleh buat...last2 aku call pomen mak long aku..
dia kata buleh buat..lega sket..
tp masalah ada lg!!!! aku xdak transport nk p koje...

huwaaaaaaaa...

aku da patah hati..aku call suma org nk pinjam keta..
suma pn bg mcm2 alasan...
tp ada sorg yg aku xsangka dgn rela hati bg aku pnjm keta dia...

org tu adalah maklong aku..dia bg pnjm keta Exora..
ketaq lutut la aku nk drive esok..
huhuhu..

pape pn...thanks a lot mak long n ayah long...
sbb sudi bg pnjm keta...
sy janji bwk keta leklok..ok?
jgn risau..hehehe

No comments:

Post a Comment