Tuesday, November 22, 2011

::: hey!! it's 22nd November okay???? :::

Assalamualaikum n Hye.....

pehal dgn 22nd november ni?? haaaaaaaaaaaaaa... pe yg best???
yg bestnyewww.. ialah.... arini buffday cheq!!!!!!..
hoyeay..hoyeay..cheq da tua lg 1thn..tp xpa..cheq ttp yakin cheq masih muda..hehehe...
(prahsantan kn cheq???)

ha..ha..ha.. bukan apa..klau cheq dok kata cheq da tua..cheq akn jd tua sblom waktunya...
so...cara paling baik..cheq yakinkn diri aku yg cheq ni muda...ha..ha..ha..

sebenaqnya..thn ni cheq rasa down sket..sbb semlm..masa cheq dok baring2.. terpikir..
usia aku da meningkat 1 anak tangga.. tp cheq rasa mcm xdak pn pencapaian yg m'banggakan..
aku rasa mcm cheq ni loooossseeerr plak... hehehe...

tp..jauh di sudut hati kecil aku..aku tringin sgt2 nk ada rumah besaq..keta besaq..yg pasti...
aku nak ada family sndr!!!!!!
mgkn blom ada rezeki aku kot utk ada semua tu...
Ya Allah..permudahknlah perjalanan aku...
Amiiiinnnn.....


No comments:

Post a Comment