Friday, September 6, 2013

Belog yang berkepuk habuk.

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
hiks..mampus berkepuk belog aku nan satu ni..
kesibukkan dan kebizian menghambat aku ler..
apa lagi..

al-kisah...tersebut lah kisah..
aku yang banyak sibuk dengan hal donia yg sementara..
sebenaqnya banyak nak cerita,tapi aku malas menaip.TITIK.

camne ek nak ubat sakit malas ni..
aduhainya pun..
baiklah..
memandangkan memang dan berkepuk belog aku ni..
aku ada nak bgtau serba sikit saja kenapa aku sibuk!

TARAAAAAA!!!


Comey tak cupcake hasil tangan aku??


Triffle yang jadik feberet adik aku nih..hasil tangan kasaq aku jugak!


My all time favourite!! Choc moist cake weeeyy...


tudiaaaa..berbalang-balang cookies dan kuih tradisional tempahan sepanjang Ramadhan..
ini yang batch ke TIGA tau???


Puding Di Raja yang hanya ada di Pekan Pahang..

haaaaa....apa kata survey..
cheh..banyak ni ja yg buat hang busy nak mampuih tu?

ini hanyalah sebahagian dari hasil kesibukkan aku..
bukan apa,sat lagi kalu...
aku boh banyak-banyak gambaq..
ampa semua terlioq pulak kan?
hiks..

setakat hari ni, aku ada bisnes makanan iaitu:

SYAF DELIGHT
 (untuk cookies,pastry dan cake)
DAPUR NENDA 
(untuk kuih muih tradisional dan masakan halal)

untuk bisnes untuk produk kesihatan dan kecantikan ada juga tau??
(yang ni untuk produk terhangan dipasaran dengan harga mampu milik)
dan
 (yang ni khas untuk produk Worldwellness by Prof Dato' Dr Noordin)

jemput-jemput lah jenguk PAGE aku tu ye?
dan untuk tempahan makanan pun boleh terus hubungi aku..
nak whatsapp/sms pun boleh : 0179827951

baiklah..aku nak kena p tengok student guna makmal aku kejap..satgi meletop makmal aku...naya pulak kan?

salam sayang muah..muah dari aku..

~CikPuanSyafaf~
(upgrade sket walaupun blom kawen..hiks..(>_<)

No comments:

Post a Comment